<<< Vissza az ANGOL NYELVI TRÉNINGEK oldalra

ÜZLETI EMAIL ÍRÁS TRÉNING

Kiknek ajánljuk ezt a tréningtípust?

Azoknak az alkalmazottaknak, talenteknek és vezetőknek fejlesztettük ki ezt a programot, akiknek érthetően, áttekinthetően és megoldásközpontú szemlélettel kell emailben kommunikálniuk angol nyelven.

A modulok során a hangsúly az önálló alkalmazás gyakorlásán van, miközben egy személyre szabott, munkakör-specifikus terminológiai gyűjtemény is készül.

Mit kínál ez a tréning?

Szemléletformálást: a résztvevők megismerik az üzleti szemlélettel, ügyfélközpontú fókusszal megformált emailek hatásmechanizmusát, megtanulják felismerni és értelmezni a formai és stiláris üzeneteket.

Műhelymunkát: a résztvevők képessé válnak a legjellemzőbb email formák formai, stiláris és lexikai elemeinek beazonosítására és önálló megformálására. Belépő szintű jártasságot szereznek az emailek formai és stiláris minőségellenőrzésének folyamatában.

Nyelvi fejlesztést: szert tesznek az üzleti emailek legjellemzőbb formáinak kifejezéskészletére, mely az egyéni igényekre szabott terminológiai gyűjteménnyel egészül ki.

A tréning során megszerezhető kompetenciák

  • Megismerni és tudatosan alkalmazni az üzleti emailek alaptípusait
  • A közléseket számomra előnyös, a brand érdekeit képviselő formában megfogalmazni
  • Megváltoztatni, formálni a kollégák és ügyfelek attitűdjét az email kommunikációval
  • Az információközlésen túl az emaileket kapcsolatépítésre, folyamatos elkötelezésre is használni
  • Az emailben bonyolított kommunikációs helyzetekben megszerezni és megtartani az előnyt és a kontrollt

uzleti_email500x240

Érdekel a tréning? Kérd részletes tematikánkat!

ÍZELÍTŐ A TRÉNING TEMATIKÁJÁBÓL

> Mitől hatásos egy angol nyelvű, üzleti célú szöveg?

Hivatásos kommunikátor szerepben, megoldás-központúság, egyszerűségre törekvés; az írásbeliség is interaktív forma, aminek célja: hatást gyakorolni és “átadni a névjegyünket”. A jól megírt e-mail ismertetőjegyei.

> Túlélőkészlet üzleti írásbeliséghez: a szövegformálás és javítás alapjai

Áttekinthetőség, kohézió, nyelvhelyesség, célközönség (Target Reader), bekezdés, cím, regiszter, stílus, elrendezés, vázlat, végleges szöveg, helyesírás ellenőrzés, stílusvezető, hibatípusok (beazonosítás és megnevezések).

> Bekezdés írása

> Bekezdésből koherens szöveg formálása

> Teljesítés

> Lezáró beszélgetés

Elégedett Ügyfeleink