<<< Vissza az ANGOL NYELVI TRÉNINGEK oldalra
ÜZLETI EMAIL ÍRÁS TRÉNING
Kiknek ajánljuk ezt a tréningtípust?
Azoknak az alkalmazottaknak, talenteknek és vezetőknek fejlesztettük ki ezt a programot, akiknek érthetően, áttekinthetően és megoldásközpontú szemlélettel kell emailben kommunikálniuk angol nyelven.
A modulok során a hangsúly az önálló alkalmazás gyakorlásán van, miközben egy személyre szabott, munkakör-specifikus terminológiai gyűjtemény is készül.
Mit kínál ez a tréning?
Szemléletformálást: a résztvevők megismerik az üzleti szemlélettel, ügyfélközpontú fókusszal megformált emailek hatásmechanizmusát, megtanulják felismerni és értelmezni a formai és stiláris üzeneteket.
Műhelymunkát: a résztvevők képessé válnak a legjellemzőbb email formák formai, stiláris és lexikai elemeinek beazonosítására és önálló megformálására. Belépő szintű jártasságot szereznek az emailek formai és stiláris minőségellenőrzésének folyamatában.
Nyelvi fejlesztést: szert tesznek az üzleti emailek legjellemzőbb formáinak kifejezéskészletére, mely az egyéni igényekre szabott terminológiai gyűjteménnyel egészül ki.
A tréning során megszerezhető kompetenciák
- Megismerni és tudatosan alkalmazni az üzleti emailek alaptípusait
- A közléseket számomra előnyös, a brand érdekeit képviselő formában megfogalmazni
- Megváltoztatni, formálni a kollégák és ügyfelek attitűdjét az email kommunikációval
- Az információközlésen túl az emaileket kapcsolatépítésre, folyamatos elkötelezésre is használni
- Az emailben bonyolított kommunikációs helyzetekben megszerezni és megtartani az előnyt és a kontrollt
Érdekel a tréning? Kérd részletes tematikánkat!
ÍZELÍTŐ A TRÉNING TEMATIKÁJÁBÓL
> Mitől hatásos egy angol nyelvű, üzleti célú szöveg?
Hivatásos kommunikátor szerepben, megoldás-központúság, egyszerűségre törekvés; az írásbeliség is interaktív forma, aminek célja: hatást gyakorolni és “átadni a névjegyünket”. A jól megírt e-mail ismertetőjegyei.
> Túlélőkészlet üzleti írásbeliséghez: a szövegformálás és javítás alapjai
Áttekinthetőség, kohézió, nyelvhelyesség, célközönség (Target Reader), bekezdés, cím, regiszter, stílus, elrendezés, vázlat, végleges szöveg, helyesírás ellenőrzés, stílusvezető, hibatípusok (beazonosítás és megnevezések).