<<< Vissza az ANGOL VEZETŐFEJLESZTÉS oldalra

MY EXECUTIVE COMMUNICATION PROGRAM

Kiknek ajánljuk ezt a tréningtípust?

Ezt a programot olyan vezetőknek fejlesztettük ki, akik gyakran kommunikálnak angolul, és a szakmaiságon túl a vezetői jelenlét, a brand képviselet, az executive karakter megjelenítése is küldetésük része.

Azoknak a vezetőknek is ajánljuk, akik most kerülnek kommunikációs határlépés helyzetbe, tehát hamarosan meg kell felelniük annak az elvárásnak, hogy angolul is „átmenjen a karakterük.”

Mit kínál ez a program?

Önreflexiós munkát végezhetsz azzal kapcsolatban, hogy vezetőként hogyan látnak mások, és megértheted azokat a mechanizmusokat, amikkel elköteleződést, attitűdváltást, brand hűséget érhetsz el.

Megértheted a személyes brand és a vezetői karakter fogalmait és jelentőségét; kialakíthatod a személyes kommunikációs profilodat, és felkészülhetsz az elvárt hatások formálására.

Munkaszituációkra szabott helyzetgyakorlatokban tapasztalhatod meg az egyre jelentékenyebbé váló kommunikációd hatását, amit a reputációd emelkedése is visszaigazol majd.

A program során megszerezhető kompetenciák

  • A vezetői fellépés és tudatos kommunikáció ’game changer’ jelentőségének megértése.
  • Képessé válni a vállalati brand elemeinek, kommunikációs stílusának megfelelő, mégis hiteles, önazonos személyes brand kialakítására és megjelenítésére.
  • A vezetői fellépést igénylő szcenáriók beazonosítása, az elvárt hatásoknak megfelelő szereplés eszközeinek megismerése és begyakorlása.
  • Kifejezéstár és stratégiai kommunikációs repertoár kialakítása.

my-exec500x240

Érdekel a tréning? Kérd részletes tematikánkat!

ÍZELÍTŐ A TRÉNING TEMATIKÁJÁBÓL

> Kommunikációs értékek meghatározása és a Változásterv elkészítése

  1. Vállalati brand

A vállalati brand elemeinek, kommunikációs stílusának feltérképezése (márka esszencia, küldetés, értékek, stratégia, csatornák, elvárt hatások, célcsoport)

  1. Hogy jövök én a képbe?

„Hídépítés” köztem és a vállalati brand között. A vállalati branddel kapcsolatos személyes attitűdök megismerése.

  1. Mi tesz vezetővé?

A vezetői szereppel kapcsolatos elvárások tudatosítása: a vezetői karakter meghatározó elemei: értékteremtő, kultúraformáló, drive, véleményvezér, stratéga, példakép

  1. Hogyan mondom el?

A vezetői fellépéshez tartozó kommunikációs csatornák

  1. Vezetői fellépés kialakítása

A kialakítandó vezetői stílus és az elvárt hatások beazonosítása

> Célkitűzés

> Részletes Képzési Terv elkészítése

> Megvalósítás

Az egyes tréning események minden tematikai elemet a vezetői kommunikáció négy alaptechnikájának nézőpontjából dolgoznak fel:

  • prezentációs helyzet
  • tárgyalási helyzet
  • vezetői jelenlét képviselete
  • érzelmi kontroll

A fő cél a kommunikációs brand kialakítása, nyelv + stratégia fókuszú helyzetgyakorlatok és tréneri facilitáció segítségével.

> A személyes brand vagy a vezetői csapat brandjének képviselete

> Kommunikációs soft skillek

> Meggyőzés

> Információ kontroll

> Érdekellentét helyzetek megoldása

> Lezáró Mérföldkő Workshop – összegzés, eredmények tudatosítása

> Teljesítés validálása, utánkövetés

> Visszacsatolás a tréner és a csoport részéről

Elégedett Ügyfeleink