<<< Vissza az ANGOL NYELVI TRÉNINGEK oldalra

HATÉKONY ÉRTEKEZLET TRÉNING

Kiknek ajánljuk ezt a tréningtípust?

Azoknak az alkalmazottaknak, talenteknek és vezetőknek fejlesztettük ki ezt a programot, akiknek értekezleteket kell szervezniük, levezetniük, illetve akik felé elvárás az értekezleteken történő hatékony és proaktív részvétel.

A modulok során a hangsúly az önálló alkalmazás gyakorlásán van, miközben egy személyre szabott, munkakör-specifikus terminológiai gyűjtemény is készül.

Mit kínál ez a tréning?

Szemléletformálást: a tréning során a résztvevők megismerik az értekezlet stratégiai célját, a hatékonyság előfeltételeit, a lebonyolítás lépéseit és a résztvevőktől elvárt hozzáállás jellemzőit.

Kommunikációs soft skilleket: a szervező, a levezető és a résztvevői szerepek kommunikációs helyzeteinek megértését és gyakorlatalapú elsajátítását.

Nyelvi fejlesztést: az értekezletek építőköveihez és a résztvevői szerepekhez kapcsolódó kifejezéskészletet.

A tréning során megszerezhető kompetenciák

  • Az értekezlet munkaforma újraértelmezése a döntés vagy a kreatív gondolkodás eszközeként
  • A szerepek beazonosítása, a munkafolyamatok jobb megértése
  • Képessé válni az optimális szerepkiosztásra
  • A vezető vagy facilitátor feladatainak és felelősségének tudatosítása
  • Az időkihasználás optimalizálása
  • A kreatív flow állapot alapelemei: merész gondolkodás, proaktivitás és kreativitásban együttműködés
  • A kommunikációs játszmák elemeinek megértése és alkalmazása

ertekezlet500x240

Érdekel a tréning? Kérd részletes tematikánkat!

ÍZELÍTŐ A TRÉNING TEMATIKÁJÁBÓL

> Az értekezlet munkaforma célja és lehetséges formái

  1. A célmeghatározás alapfogalmai

Cél, stratégia, mérföldkövek, kommunikációs terv, megvalósító csapat, folyamatkövetés

  1. Az ügymenet alapfogalmai

Munkaszabályok (Ground Rules), napirend (Agenda), időkeret (Time Frame), levezető (Chair), facilitátor (Facilitator), felszólalók (Speakers)

  1. Értekezlet formái

Információmegosztó (Information Sharing), folyamatkövető (Status Update), döntéshozó (Decision Making), problémamegoldó (Problem Solving), újító (Innovation)

  1. Az értekezlet elemei

  • Üdvözlés és bevezetés (Welcome and Introduction)
    • Új résztvevők bemutatása (Checking In)
    • Légkörteremtés
    • Munkarend ismertetése / az állandó munkarend (Standing Items) lépéseinek áttekintése
  • Aktív szakasz (The Body)
    • Állandó napirend (Standing Items)
    • Aktuális ügyek (Business Arising)
    • Új ügyek (New Business)
  • Zárás és utókövetés (Closing and Follow Up)
    • Eredmények és teendők összegzése
    • Elköszönés a vendégektől (Checking Out)
    • Memo (Action Summary) és Jegyzőkönyv (Action Minutes)

> Résztvevői szerepek és hozzáállásbeli elvárások

> Kommunikációs formák és kifejezésgyűjtés

> Teljesítés

> Visszacsatolás a tréner és a csoport részéről

> Lezáró beszélgetés

Elégedett Ügyfeleink