Nyelvtanulóból piacképes kommunikátorrá, márkaképviselővé válni - ez az idegen nyelvi tréning célja. A nyelvi tréning egyedi, konkrét igényekre szabott tudásesemény, segítségével a hagyományos oktatási formákhoz képest sokkal szélesebb spektrumú tudás szerezhető, ami azonnal segíti a vállalati kultúra építését, a stratégiai üzenetek hatékony átadását. 

My Corporate Communication


Az üzleti kommunikáció nem olyan, mint amit a könyvekben, pláne a nyelvkönyevkben olvastál róla. Megtanulni is csak akkor lehet, ha részt veszel, történés közben tapasztalsz, és az elért siker a Te munkádat is dícséri.

Tovább

Brand-tudatosság és Kommunikáció


Lehet, hogy van csapatod, de arca is van? „Csak” jó szakemberként hiába várod az áttörést – láthatóvá kell válnod! Miért fontos, hogy megértsétek és képviseljétek a vállalati brandet? Vezetőként szeretnéd bevezetni, elfogadott normává formálni a brand értékeknek megfelelő kommunikációt – esetleg nem támogató környezetben dolgozva? Hogyan lehet ezt úgy megvalósítani, hogy mindenki önazonos maradjon?

Tovább

Jelentékeny prezentáció megtartása


A prezentáció nem azt jelenti, hogy egy kivetített kép előtt felolvasom egy dia szövegét vagy egyszerűen elmondok valamit.
Egy másik kultúra viselkedéseinek és szerepmodelljeinek megfelelően kell előadnom, ráadásul úgy, hogy elérjem a kívánt hatást.

Tovább

Hatékony kommunikáció az értekezleten

Az értekezleten gyakran kerülök rövid időre prezentációs helyzetbe, de ezen túl számos, a prezentátor-szereptől eltérő kihívást is meg kell oldanom.
Minden megszólalásom egy játszma része - nemcsak a szakmai hitelességem, hanem a folyamat hatékonysága is azon múlik, hogy mennyire vagyok tudatos a szerepemben, a viselkedéseimben és a nyelvhasználatban.

Tovább

Átütő tárgyalástechnika


Lehet, hogy a külföldi kollégákkal megértetem magam napi szinten, de most engem bíztak meg egy feladattal: célnyelven kell a szervezet érdekeit képviselnem ügyfelek és a partnerek előtt. Én fogalmazom meg a szervezet álláspontját, én döntök a hatáskörömben és tőlem függ, hogy teljesülnek-e az elvárások.

Tovább

Üzleti írásbeliség


Az üzleti levelezés legalább annyira szól a stratégiáról és a formai elemekről, mint a szóbeli kommunikáció. Ha azt akarom, hogy komolyan vegyenek, tudnom kell különbséget tenni helyes és helytelen forma, stílus és kifejezések között. Meg kell mutatnom, hogy értem az elvárt gondolkodásmodelleket és képes vagyok azok alkalmazásával eredményesen képviselni a szervezetet. 

Tovább

Prezentáció haladóknak: storyboard, narratíva, átadás, élmény


A történetek és képek világában élünk. A kommunikációs üzeneteket annak alapján értelmezzük, hogy milyen hatással vannak ránk. Ez akkor is igaz, ha komoly és összetett tartalmakat szeretnénk megfogalmazni és átadni.

Ha nincs történeted és nincs hozzá egy képed, láthatatlan maradsz.

Tovább

Rapid tréningek

Ezeket a rövidebb tréningtípusokat azoknak fejlesztettük ki, akik már megszerezték a célnyelvi üzleti kommunikációs alapkészségeket, de ismereteiket felfrissíteni, dinamizálni és elmélyíteni szeretnék. És nem mellesleg azoknak, akik kitűnni, tényezővé, trendformálóvá szeretnének válni a szervezetben a kommunikációjuk, az előadásaik és a tárgyalási stílusuk alapján.

Tovább